niedziela, 6 maja 2012

Niestety...

Hej blogerki!
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale w roli jasności niestety nie wiem kiedy pojawi się kolejna notka z 2 poważnych powodów :
Pierwszy to ten że o godzinie 18:52 dostałam przykry telefon. Dokładniej telefon z informacją, iż mój wujek a dokładniej rodzony brat mojej mamy zmarł. Ten fakt przyciska mnie do pisania tekstów hip-hopowych (czym ostatnio się zajmuję), a nie pisaniem opowiadania w którym ma być dobrze (po części).
Drugi powód to taki, iż wiem doskonale co chcę napisać ale najzwyczajniej w świecie nie potrafię   tego obrać w odpowiednie słowa.
Przykro mi, postaram sie coś napisać, ale nie wiem kiedy to będzie. Bardzo was przepraszam.
3majcie się.

4 komentarze:

  1. przykro mi z powodu wujka. nie rób tego już coraz mniej osób pisze;(

    kamyczek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, wspolczuje z powodu wujka. Wiem co czujesz. A co do opowiadan to tez tak czesto mam. Znaczy mialam. Jesli bedziesz potrzebowala rady napisz slowko. Specjalnie dla ciebie jutro u mnie nowa notka. Trzymaj sie i nie przestawaj pisac.

    Butterfly

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, doskonale Cię rozumiem. Ja straciłam trzy tygodnie temu tatę. W dodatku zmarł na moich oczach i bardzo niespodziewanie. Tak więc doskonale rozumiem, że nie masz ochoty pisać. Ja też nie wiem kiedy wrócę. No cóż takie jest życie. Trzymaj się kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro z powodu twojego wujka. Wiem, co to za uczucie. Trzymaj się ! :)
    agusia

    OdpowiedzUsuń